De 3 beste SEO tips voor startende bedrijven!

De 3 beste SEO tips voor startende bedrijven!

SEO, ofwel zoekmachine optimalisatie is voor veel bedrijven kei rendabel. Hoger in Google komen, betekent meer verkeer. Meer verkeer betekent in veel gevallen ook een hogere Click Through Rate (het klikpercentage). Dit resulteert in een hogere omzet. Ook als je geen webshop bent is SEO belangrijk. SEO kan ook voor meer offerte-aanvragen of telefoontjes zorgen. In dit artikel leggen geven we 5 makkelijk en praktisch uitvoerbare tips.

 

 

  • Start bij het begin: zoekwoordenonderzoek

 

Het achterhalen van zoekwoorden waar maandelijks op gezocht wordt is belangrijk. Wanneer een bepaald trefwoord geen zoekvolume heeft, is het jammer van de moeite en tijd die je erin stopt, want het effect zal uitblijven. 

 

Ook de zoekintentie van een bepaald woord is enorm belangrijk om in je achterhoofd te houden. De zoekopdracht en pagina waarmee je op het woord focust moet een match hebben. Een zoekopdracht als ‘haarföhn kopen’ heeft een kopersintentie.  Hoogst waarschijnlijk willen ze op een productcatalogus uitkopen waar ze gelijk prijzen zien.  Wanneer je als webshopeigenaar dan een pagina hebt met enkel veel tekst over een föhn, ontstaat er een mismatch.

 

Om goed en gedegen zoekwoordenonderzoek uit te voeren kan je een gratis tool zoals Ubersuggest gebruiken. Let wel op dat je wel met limieten per dag werkt. 

 

 

  • Voer concurrentie onderzoek uit 

 

Het is altijd even makkelijk om bij de concurrent te kijken. In dit geval wel heel makkelijk – je hoeft enkel het zoekwoord waar jij je op wilt focussen in Google te typen en op het eerste paar organische resultaten te klikken. Wat valt je daar bij op? Zijn er bepaalde aspecten waar het eerste resultaat wel gebruik van maakt en het tweede resultaat niet? Hoeveel inkomende links hebben de concurrenten? 

 

Noteer waar de concurrent goed op scoort. Dit kan zijn de gebruiksvriendelijkheid maar ook andere SEO-aspecten zoals de metagegevens, headers of interne links op de pagina.

 

 

  • Optimalisatie van content en linkbuilding

 

 

Nu ben je toegekomen aan de daadwerkelijke uitvoering: content optimalisatie en linkbuilding. In de voorgaande twee stappen heb je gekeken op welke zoekwoorden jij als bedrijf op wil focussen en heb je gekeken waar concurrenten goed op scoren. Nu is het taak om voor contentcreatie. Dit wordt veelal gedaan in vorm van tekst en afbeeldingen. De laatste jaren gebruikt men juist voor veel informatieve zaken infographics. Een gebruiksvriendelijke manier om informatie op te slaan en te verwerken.

 

Buiten content is het aantal inkomende links naar het domein en pagina ook belangrijk. Hoe meer inkomende links je krijgt, des te meer stemmen Google voor het domein telt. Het liefst wil je stemmen krijgen van de wat grotere jongens in dezelfde branche. Dit zijn bedrijven/bloggers die veel autoriteit hebben in de branche.

Het maken van een goede webshop

Het maken van een goede webshop

Als je eenmaal een webshop gaat beginnen zijn er een aantal dingen wat je op je website moet hebben. In eerste instantie moet je natuurlijk een website maken of laten maken. Afhankelijk van het product wat je verkoopt kost het ook nog enige tijd om alle producten op de website te zetten.

Als je eenmaal alle producten klaar hebt staan en er een betalingssysteem achter hebt zul je dus in principe al kunnen verkopen. Maar behalve wat producten en betaalmogelijkheden zijn er nog meer punten waar je rekening mee moet houden. Er zijn namelijk een aantal vermeldingen die verplicht zijn om op je website te tonen. Om te zorgen dat je achteraf geen problemen krijgt door het missen van deze punten, kun je maar beter zorgen dat je het voor de livegang van je webshop goed en duidelijk op je site hebt staan.

Een aantal belangrijke punten voor een goede webshop zijn:

  • Contactpagina met gegevens als KVK en BTW nummer.
  • Retour informatie; In principe ben je verplicht een retourzending te accepteren. Je moet dus zorgen dat er informatie over je retourbeleid op de site staat.
  • Verzendkosten vermelden op site.
  • Prijzen en informatie over de producten.
  • Je moet een mogelijkheid geven voor mensen om een klacht achter te laten.
  • Algemene voorwaarden die aan wettelijke eisen voldoen.
  • Privacy beleid melden; je moet uitleggen hoe je omgaat met de privacy gegevens van klanten.
  • Mobiele website; tegenwoordig worden veel website bezocht door mobiele gebruikers. Het is dus belangrijk dat je je website gebruiksvriendelijk maakt voor mobiele gebruikers.

Nou zijn er natuurlijk ook een aantal markten waarbij je vooraf je producten kunt bestellen en deze vervolgens zelf moet afhalen. Denk hiervoor aan het bestellen van eten, hapjes of zelfs vuurwerk. Je kunt vuurwerk vooraf bestellen maar pas ophalen tijdens de verkoopdagen aan het einde van het jaar. Het is wel erg belangrijk dat je dit dan duidelijk op je website vermeldt en mensen dus niet verwachten dat deze producten met de post worden verstuurd en denken met een paar dagen hun pakket te ontvangen.

Kortom, het maken van een goede webshop neemt enige tijd in beslag. Daarnaast wordt er tegenwoordig ook gerekend op een erg snelle service en verwerking van de bestellingen. Bijna overal wordt er vermeld: ‘Vandaag besteld, morgen in huis’. Kun jij deze service ook bieden? En in hoeverre zijn jouw producten interessant als jij deze service niet kan bieden? Het snelle bestellen en bezorgen is het nieuwe ‘normaal’ geworden en mensen willen liever zo snel mogelijk de bestelde spullen ontvangen vooral bij producten van decoratiewinkels en cadeaushops.

Als je ervoor kiest om een webshop te beginnen naast een fulltime baan, dan moet je je wel afvragen of jij kunt concurreren met andere webshops die hele dagen volop draaien. Maar goed, voordat je zelf volop kunt draaien zul je eerst door een startfase heen moeten om hieruit je volledige inkomen te halen. Het belangrijkste is dat als je een bepaalde service belooft op je site, je deze ook moet nakomen.

Website ontwerpen? Lees deze tips!

Website ontwerpen? Lees deze tips!

Wanneer je een eigen bedrijf hebt, is het handig dat mensen informatie over jou en je werkzaamheden op het internet kunnen vinden. Een eigen site is hierbij van groot belang. Zo kun je een site erg persoonlijk maken en is het ook voor zzp’ers erg handig. Wel zijn er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden bij het ontwerpen van een website. In dit artikel hebben we een aantal van deze zaken op een rijtje gezet.

 

Maak het persoonlijk en professioneel

 

Als je klanten wilt generen uit een website, is het van belang dat je de site persoonlijk inricht. Zo zullen jouw klanten jou aan de hand van je site moeten herkennen. Wel is het van belang dat je hierbij professioneel blijft. Let op belangrijke aspecten binnen het webdesign. Zo is de eerste indruk voor de meeste mensen bepalend. Om wat te bereiken met je website, moet deze eerste indruk dus goed zijn. Wanneer je hier extra tijd in investeert, zul je daar later de vruchten van plukken.

 

Optimaliseer je site met PF sense

Naast dat je site er mooi uit moet zien, is het ook van belang dat de site snel is. Zo houdt niemand ervan om lang te wachten en zal dit klanten kunnen kosten. Wanneer je een site echt wilt optimaliseren, kun je gebruik maken van PF sense. Naast dat je hiermee de site voor potentiële klanten sneller kunt maken, zorgt het er ook voor dat je zelf makkelijker kunt werken. PF sense is daarom voor velen een geschikte oplossing. Wel is het van belang dat je dit systeem aanschaft bij de juist provider. Zo is niet elk bedrijf hetzelfde en krijg je bij de één totaal iets anders dan bij de ander. Stop daarom wat extra tijd in je zoektocht hiernaar.

Geef de website van uw huisartsenpraktijk eens een metamorfose!

Ook voor een huisartsenpraktijk in Eindhoven mag een moderne website niet ontbreken. Men wil goed, veel en over specifieke zaken geïnformeerd worden. Het liefst zo veel mogelijk nog voordat verder contact nodig is. Daar kunt u met een goede en actuele website handig op inspelen. U laat uw instelling qua aanzien stijgen wanneer men zelfs buiten uw regio uw praktijk online raadpleegt voor informatie. Het schept vertrouwen en doet uw professionele vakkundigheid eer aan. Naast een mooie website is het zaak dat uw website ook gezien gaat worden. Dit kunt u doen door middel van online marketing, een erg breed begrip. Hieronder wordt het u haarfijn uitgelegd!

Waarom is een website voor een huisarts effectief?
Allereerst is een mooie website een goede manier om bezoekers te informeren. Op deze manier kan er een impressie gegeven worden van de praktijk, laten zien wie er allemaal in de desbetreffende praktijk werkt of door het plaatsen van het laatste nieuws op de website. Daarnaast wordt een website tegenwoordig ook veel gebruikt om online afspraken te maken. Voor cliënten is dit vaak ideaal. Mochten ze de praktijk bijvoorbeeld niet kunnen bereiken via de telefoon. Of misschien zijn ze de hele week aan het werk en kunnen ze dus alleen in de avonden of in de weekenden een afspraak maken. Voor hen is dit dan ideaal! Naast dat een website handig is, is het ook belangrijk dat het een goede uitstraling heeft. Zo is het belangrijk dat het bedrijfslogo te zien is op de website. Daarnaast kan er gebruik gemaakt worden van bijpassende kleuren en elementen. Zo wordt er een eenheid gecreëerd. Dit straalt overzicht en rust uit, wat voor de bezoekers erg prettig is. Weet u niet waar u moet beginnen? Dan is het inschakelen van een reclamebureau Eindhoven een echte aanrader!

Vergeet online marketing niet voor uw huisartsenpraktijk!
Naast het realiseren van een goed webdesign, is het erg belangrijk dat de website gevonden gaat worden. Door middel van online marketing wordt ervoor gezorgd dat de praktijk meer gaat opvallen, waardoor deze dus beter en sneller gevonden gaat worden. Een vorm binnen online marketing is SEO. Met SEO wordt er geprobeerd om een zo hoog mogelijke positie op Google te behalen. Ook social media kan voor een praktijk erg nuttig zijn. Dit is namelijk een snelle manier om een boodschap over te brengen op de doelgroep. Zo zijn er veel verschillende manieren die ervoor kunnen zorgen dat de huisartsenpraktijk gaat opvallen!

Schakel een reclamebureau in om uw praktijk op de kaart te zetten!
Wilt u graag een nieuwe website laten maken Eindhoven? Neem dan gerust contact op met een reclamebureau uit Eindhoven of omgeving. Een reclamebureau maakt gebruik van de nieuwste technieken en houden daarbij rekening met de laatste trends en ontwikkelingen. Zij weten precies hoe zij een passende strategie op kunnen stellen om zo tot een fantastisch eindresultaat te komen!

Voordeel van een webshop laten bouwen

Voordeel van een webshop laten bouwen

Wanneer je er voor kiest om een webshop te laten bouwen heb je hier veel verschillende voordelen van. Het eerste voordeel van een webshop is dat deze 24 uur per dag geopend is waardoor klanten op ieder gewenst tijdstip een order kan plaatsen. Daarnaast heb je veel minder kosten dan een fysieke winkel doordat je geen pand hoeft te huren om je producten te laten zien en je vaak minder personeel nodig hebt. Ook zit je bij een webshop niet vast aan openingstijden en heeft een webshop een ontzettend groot bereik.

 

Heel veel voordelen dus, maar het is ook belangrijk dat een webshop goed gebouwd is en dit kan je vaak het beste overlaten aan een webshop bouwer. Een webshop bouwer kan naar aanleiding van de wensen bepalen welk CMS besturingssysteem en variant het meest geschikt is. Wanneer je een kleinere webshop hebt waarbij de inkomsten secundair zijn of dat er een specifiek product wordt verkocht is de SEO minder belangrijk dan bij een webshop met primaire inkomsten. Of wanneer hiervan de producten die online verkocht worden vrij algemeen zijn.

 

Een bouwer van een webshop zorgt er niet alleen voor dat de webshop live staat, maar zorgt ook dat alles op de achtergrond volledig werkt. Zodat wanneer je er voor kiest om SEO te laten doen dat je webshop direct vindbaar is voor zoekmachines zoals Google. Vaak kan je bij een bedrijf die je webshop bouwt ook verschillende marketing pakketten afsluiten waardoor je bij een bedrijf alles onder beheer krijgt. Zo weten ze veel meer van jouw bedrijf en website af, maar kunnen ze ook het meeste resultaat boeken.

 

Waarom u zou moeten investeren in een creatief ontwerpbureau

Voor een bedrijf of een merk om te scoren in de markt, is een goede marketingstrategie vereist. U moet over alle elementen beschikken die uw bedrijf nodig heeft om te gedijen in een concurrerende markt.

Een creatief bureau biedt u allerlei hulp om uw bedrijf efficiënt te promoten. Het omvat ontwerp, advertenties, digitale diensten, het oplossen van problemen enz.

Als uw bedrijf regelmatig faalt om aantrekkelijk te blijven in de markt, heeft u echt een creatief ontwerpbureau nodig.

Hier zijn de 10 tekens die u moet investeren in een creatief ontwerpbureau:

1. Online aanwezigheid

Als uw bedrijf een online aanwezigheid mist, betekent dit dat u de klanten verliest die online zijn. De groei in online marketing heeft de vorm van zakendoen geïmproviseerd. U moet uw toegankelijkheid bieden via online media.

Zonder een website blijft uw verbinding verbroken. De meeste bedrijven geven de voorkeur aan creatieve bureaus voor het maken van websites. Zodra uw website met succes indruk maakt op de klant, wordt u gezond in de markt.

Creatieve bureaus kunnen u helpen bij het ontwikkelen van een website die uw boodschap aan de bezoeker bezorgt. Een betere weergave van een website zal meer bezoekers mogelijk maken die uiteindelijk uw klanten kunnen zijn.

2. Sterke concurrentie

De groei in de markt heeft verschillende bedrijven aangemoedigd om hun capaciteiten te demonstreren. De inspanning om kwaliteitsresultaten te produceren heeft de markt gevuld met sterke concurrenten.

Om te concurreren met sterke kanshebbers, moet je over alle specificaties beschikken die je geschikt maken voor de concurrentie. Een kwaliteitswebsite helpt u uw bedrijf aan de bezoekers te presenteren. Daarom helpt een creatieve service u om voordelige klanten te werven.

Het ontbreken van een goede website vermindert uw bereik op de concurrerende markt.

3. Verbetert reclame

Door een website te ontwikkelen, kan uw bedrijf gemakkelijk de overhand krijgen. Uw uitgaven besteden aan het maken van een website is altijd winstgevend. In het geval dat het advertentiebudget moet worden beheerd, is het beter dat u geen compromissen sluit met het ontwerpen van websites. Een website werkt als een catalogus die alle ideeën weergeeft die uw bedrijf heeft.

Daarom fungeert dit alleen als een krachtig advertentiemedium. Een creatief ontwerpbureau met een aantrekkelijk werkproces kent de exacte vorm van het bieden van een creatieve service.

4. 24/7 beschikbaar

Een kwaliteit die elk bedrijf zou moeten krijgen, is de beschikbaarheid ervan. U moet elke keer presenteren wanneer een klant u benadert. Uw fysieke locatie van het bedrijf kan binnen enkele uren of dagen worden beperkt. Een online of digitale aanwezigheid kan de klant van dienst zijn wanneer u niet beschikbaar bent.

Een creatief bureau maakt uw aanwezigheid 24/7 online en in sociale media mogelijk. De klanten bespreken mogelijk verschillende producten of services en vragen er ook naar.

De taak om hen de oplossingen te bieden, wordt goed verzorgd door een creatief bureau.

5. Helpt bij het bloggen

Een goede creatieve marketingoplossing biedt antwoorden op alle vragen van klanten. Een bedrijf zal geen vertrouwen ontwikkelen tenzij ze het product geschikt vinden. Het oplossen van hun antwoorden en misvattingen heeft een betrouwbare uitleg nodig.

Dit verhoogt ook de zichtbaarheid van uw website. Bloggen wordt gedaan wanneer u informatie wilt verstrekken aan de klant die verbonden is met uw service en product.

Een website kan alle intenties van een bedrijf overbrengen, maar blijft niet op de hoogte. Blogs waarmee verschillende verkeerde interpretaties en vragen kunnen worden opgelost, zijn een link om klanten voor uw service te genereren.

6. Platforms voor sociale media

Een van de cruciale media op internet is sociale media. Het koppelen van uw bedrijf aan prominente sociale netwerken kan effectieve veranderingen in uw resultaten tot gevolg hebben.

Een creatief bureau probeert niet alleen uw verkeer te verbeteren, maar begrijpt ook wat de klanten echt nodig hebben.

Ongeveer 80% Amerikaanse sociale netwerkgebruikers geven de voorkeur aan Facebook voor het verbinden met de merken. Bedrijven die verliezen hun vermogen om zichzelf te promoten via sociale media verliezen, trekken de aandacht niet.

Creatieve bureaus hebben de functie om op te treden als voorstanders die uw gedachten aan het publiek kunnen leveren.

7. Merkidentiteit

Het creëren van een identiteit voor uw merk heeft een slim werkproces nodig. Je bent misschien altijd beschikbaar of je hebt een verbinding via verschillende digitale media, maar het merk gaat nog steeds niet vooruit. Het is omdat je minder aantrekkingskracht hebt.

Een creatief bureau helpt bij het creëren van een sterke merkidentiteit. Als uw merk eenmaal bekend is bij de klanten, betekent dit dat u al impact had. Een creatief ontwerp kan u helpen bij het vormen van een logo en ontwerp dat uw vaardigheden op de markt verbetert.

Een merkidentiteit kan het perspectief op uw bedrijf veranderen met een effectieve strategie.

8. Goed communicatieproces

Het presenteren van het doel van uw service of product moet sterke communicatieve vaardigheden hebben. Als u niet in staat bent om sterk te communiceren, maakt u mogelijk geen indruk op de klant.

Met een creatieve marketing kunt u direct contact hebben met de klanten. Het bevat elk formaat waarmee u

Digitaal ontwerpbureau – wat te zoeken

Tegenwoordig kan digitaal webontwerp niet over het hoofd worden gezien. Er is zoveel dat u baat heeft bij een digitale website, inclusief een responsieve site door creatieve webontwikkeling, merkidentiteit en een goed presterende site die u alleen maar goede resultaten zal opleveren. De ontwerpdiensten worden aangeboden door een aantal webdesignbedrijven en om het beste te krijgen, moet u eerst kritisch kijken naar wat het bureau u kan bieden. U wilt natuurlijk de beste resultaten behalen met de diensten die u inhuurt en u wilt waar voor uw geld krijgen. Dit maakt het evalueren van een digitaal ontwerpbureau erg belangrijk.

Services – Er zijn zoveel services waarvan u kunt genieten bij een professioneel digitaal ontwerpbureau. Onder de diensten waar u op moet letten, zijn website-ontwerp, e-marketing, integratie van sociale media en marketing en grafisch ontwerp. Een bureau dat u een uitgebreide weboplossing kan bieden, is het beste omdat u weet dat u erop kunt vertrouwen dat er geen belangrijk onderdeel achterblijft. Het is ook handiger om één agentschap voor al uw behoeften te gebruiken in vergelijking met het moeten verhuizen van het ene agentschap naar het andere om uw webproject met succes te voltooien.

Kwalificatie en vaardigheden – Een goed digitaal ontwerpbureau dat u zeker de resultaten zal opleveren waarnaar u op zoek bent, moet bestaan ​​uit getrainde, ervaren en gecertificeerde ontwerpers, programmeurs, marketeers en andere IT-professionals. Een bureau dat een team heeft waarop u volledig kunt vertrouwen, zal inderdaad goede resultaten opleveren. Wanneer u een team hebt toegewezen voor uw project of bij het uitchecken van het bureau, zorg er dan voor dat u de individuele gegevens van het personeel doorloopt voor zover kwalificaties en vaardigheden dat zijn. Op deze manier kunt u de experts goedkeuren die uw project afhandelen of ervoor kiezen om verder te zoeken naar een beter team dat uitstekende resultaten kan leveren.

Reputatie en ervaring – Een digitaal ontwerpbureau dat trots is op de professionele diensten die het te bieden heeft, zal geen enkel probleem hebben met het tonen van voorbeelden van eerdere ontwerpprojecten die het heeft afgehandeld. U kunt projecten uit het verleden bekijken die te maken hebben met logo-ontwerp, marketingmateriaal en website-ontwikkeling, om te peilen hoe goed het gaat met uw ontwerpproject. Ervaring in ontwerp geeft je vertrouwen omdat je zeker weet dat je project geen proefproject voor hen is. Ontdek wat eerdere en huidige klanten over het bureau te zeggen hebben en dan kunt u hier uw beslissing nemen.

Serviceflexibiliteit en tarieven – Wanneer u op zoek bent naar een bureau om het ontwerpproject dat u heeft af te handelen, is het belangrijk om uit te zoeken of u een plan kunt maken dat is aangepast aan uw huidige behoeften. Een professioneel bureau zou u de kans moeten bieden om van de diensten te genieten die u nodig hebt zonder u tot een andere dienst onder zijn dienstenlijst te dwingen. De tarieven van de services moeten ook redelijk zijn en moeten overeenkomen met de kwaliteit die u krijgt.

Hoe de grootste problemen in een creatief ontwerpbureau op te lossen

Een creatief ontwerpbureau met zijn ontwerpers maakt verschillende stappen om het bedrijf van een klant te laten slagen.

De stappen omvatten illustreren, promotiemateriaal opmaken, fotograferen, creatieve aspecten beheren enz. Het omvat ook het ontwerpen voor advertenties zoals website, brochures, mobiele applicaties en nog veel meer.

Zoals de creatieve ontwerpindustrie in volle gang is, ontwikkelen op elk punt prestaties maar tegelijkertijd uitdagingen.

De onderstaande punten verklaren de grootste problemen in een creatief ontwerpbureau samen met hun oplossingen.

• Gebrek aan potentieel ontwerpen

Het vermogen van een bureau om te werken bestaat binnen het personeel. In een creatief ontwerpbureau is het noodzakelijk om getalenteerde en potentiële ontwerpers te verzekeren om de onderneming te leiden.

Het is belangrijk om het juiste idee uit te voeren om het gewenste resultaat te bereiken. Een gebrek aan talent in de ontwerpers kan dit proces verpesten.

Zoek het juiste talent:

Het vereiste potentieel vinden is moeilijk. Aan de andere kant zal het gebruik van een minder gekwalificeerde ontwerptechniek problemen veroorzaken. Wees daarom een ​​creatief bureau en verbreed je aanpak.

Probeer kandidaten buiten uw rand te vinden. Dit zal het aantal leden voor werving vergroten, waardoor het gemakkelijker wordt om kwaliteitsontwerpers te selecteren.

Talent, potentieel en kwaliteit moeten goed worden betaald en goed worden behandeld. Dit zal helpen bij het gewenste resultaat.

• Geen buitensporige leads

Veel bureaus blijven tevreden met hun verkoop- en werkvoorstellen. Dit heeft op lange termijn invloed op het proces.

Het onderschatten van het idee om leads te creëren kan ertoe leiden dat het bureau minder toegang krijgt tot klanten.

Leads maken:

Leads genereren voor een creatief ontwerpbureau betekent het bereik vergroten. Het is absoluut noodzakelijk dat uw idee en service op de loer liggen.

Vind redenen voor uw idee om veel geesten te leren kennen. Kortom, u moet online een levendige aanwezigheid hebben.

Toon uw potentieel aan door middel van getuigenissen, blogs, een beschrijving op sociale netwerksites enz. Deze stappen kunnen klanten voor uw bureau aanmoedigen. Creëer leads om de markt te leiden voor een langdurig bedrijf.

• Deficiëntie in uniekheid:

Wat maakt uw werk aantrekkelijk?

Als je als een van de mensen blijft, weet je zeker dat je minder zichtbaar wordt. Dit zal compromissen sluiten met uw voortgang en verkoop.

Geen innovatie en uniekheid in het werk of het ontwerp zal minder klanten opleveren. Verhoog uw efficiëntie met

Uniek zijn:

In deze competitieve markt van creatief ontwerp, groeien uitdagingen als knooppunten. Gebrek aan innovatie in het werk kan je niet doen opvallen in de menigte.